lauantaina, marraskuuta 22, 2008

Taa-Tildan-Tildan-taa...

Huomenet ja mukavaa lauantaita! Minä olen nyt markkinahumussa, mutta nauttikaa te sillä aikaa Tildailusta:

Tämmösiä hellyyttäviä ukkeleita oon täällä väsäillyt, ja koska kangasta on vielä vaikka kuin, niin näitä tulee syntymään lisää... ja lisää ja lisää. -Ja sitten kun into laantuu niin pakataan paperi-kaava ja kankaat ja muut tarvittavat tilpehöörit joulukoristelaatikkoon odottamaan ensi joulun alusia, jolloin ne pääsevät uudestaan käsittelyyn! :) Ajattelin joulun-alus viemisiksi näitä ja tietysti tänne kotiinkin täytyy ainakin yhden piparimiehen jäädä järjestystä pitämään.

Ja sitten sytämmiä:

Näitä on vasta nää kaksi mutta näitäkin tulee lisää kyllä.

Kaivelin varastosta kaikki tarkasti jemmatut kivat kankaat, ja kauhia pino tuolla olisi nyt kangaspaloja, jotka edellisessä elämässään ovat eläneet kauluspaitana, aluslakana, pussilakanana, puserona, pöytäliinana tai jonain muuna. Tildailu siis alkakoon! :)

-Pakko huomauttaa että kaikki on kuittailleet mulle noista kankaista että miksi mä niitä säästelen, mutta pysyin kovana ja siirsin ne varastoon jemmaan ja pois tieltä, ja tadaa, nythän ne on enemmän kun tarpeen! :)

Sitten huopasydämiä:

Näihin sain inspistä Tampereen kädentaitomessuilta. Ennen en voinut kuvitellakaan käyttäväni sydämen muotoa missään, on ollut tähän asti jotenkin liian lässy, mutta nyt se alkaa jo tuntua aika kivalle -ainakin joissain jutuissa.
Jatko jalostan nuo sydämet tulevaisuudessa johonkin, en tiedä vielä mihin päätyvät.

Nyt mukavaa lauantain jatkoa, ja toivotaanhan kaikki lisää lunta ja pakkasta, niin jos se vaikka toteutuisi! :)

Ei kommentteja: