lauantaina, lokakuuta 18, 2008

virkattu nuggetti-koru

Tein tuossa viime- vai oliko toissa-viikolla tämmösen:


Värit on nyt just pop mulle, ihanan syksyiset, tulee satuisat sammalmetsät mulle tuosta mieleen... Tuon tekniikan bongasin joskus Sinellistä, varmaan yli vuosi sitten, mutta ei ole saanut aikaiseksi aiemmin kokeilla.
Simppeliä: Otat helmilankaa rullan, ja pujotat siihen katkaisemattomaan lankaan haluamiasi helmiä, mielellään reilusti, koska kesken "nauhan" et voi niitä lisätä. Sitten virkkuukoukku kauniiseen käteen ja virkkaat haluamiisi kohtiin helmet kiinni. Lisäät lisuke-härpättimet(nauhanpäät, lukot yms) ja voila`valmista tuli! -Vähän ihmiset tuntu ihmettelevän että mitä tuo tekee, kun virkkasin tuota bussissa yksi päivä :D

5 kommenttia:

Heli Matero kirjoitti...

Erittäin tyylikäs ja kaunis koru. Eiköhän me jotain vaihtokauppaa keksitä solkien osalta.

Oliveria kirjoitti...

Heissan Titta :) Luvan kanssa kerron, että kyselemiäsi stanssattuja kuvioita voit tiedustella suoraan Sadulta ja linkki tässä:
http://sandensupinat.blogspot.com/
Sadun sivuilta löytyy sp-osoite :)
*******
Ja kaunis koru - hienon värinen :)

Jecca kirjoitti...

Moi!

Minulla on toki jonkun verran niitä akryylipisaroita mutta minulla ei ollut niitä mukaana siellä kirpikksellä. Minulla on pussi missä on noin 100kpl ei väriset, punaiset, v.siniset, läpinäkyvä, oranssi, valkoiset... en ihan nyt muistaa mitä kaikkea värejä siinä oli. Pussin hinta on 1,50e. Ja sitä punchinella löytyy nyt myös sinistä ja vaaleanpunaista. Hinta sama kun siellä blogissa.

Jecca kirjoitti...

Nojoo, jos olisin kirjoittanut oikein olisit ehkä ymmärtänyt... :-) Eli pusissa noin 100kpl eri väriset, ja värit vaihtelee sen mukaan mitä minulla on kotoona. Eli laita minulle s-postia missä on sinun osoite niin ilmoitan tilitiedot minne voi maksaa. Yksi pussi tippoja ja yksi rulla/väri sitä punchinella! :-)

Minna kirjoitti...

Täällä taas kyselen tapaamisesta? Onko sellaista tulossa ja jos on niin milloin mahdollisesti? :) Olis ollu kiva kun ois ollu vaikka pienimuotoiset pikkujoulut yms..jokainen olis tuonu muutaman euron arvoisen lahjan.