lauantaina, toukokuuta 10, 2008

TILDA-vaihtaria!!! :)

Elikkäs eilen illalla tapahtui hurahdus Tildaan.tai kai se on tehnyt tuloaan jo jonkin aikaa, mutta viimenen niitti tuli eilen: Löysin Jumbon Kirjatorilta Tildan "Satumainen talvi"-kirjan hintaan 16,90!!! Suomalaisessa kirjakaupassa joku tildakirja, en muista varmaksi oliko sama, mutta kuitenkin, -hintaa piirun vaille 40 egee... Että repikää sisaret siitä. :)

No, kotona oli sitten pakko liittyä tuohon Unelma-kerhoon eli sitä kautta saan sitten kanssa yhen kirjan samaa systeemiä, ja tänään oli pakko saada Tilda-juttuja Sinooperista! Melkein itku tuli kun näin ne ihanat hyllyt notkuvina kaikea ihanaa, mutta karusti sain karsittua hankinnat vaan näihin kahteen paperi-leike-pakettiin.:




-Nyt homman nimi olisi siis se, että koska noita arkkeja on molemmissa paketeissa neljä, niin saa ehdottaa vaihtareita! Eli mielellään vaihtasin näitä muihin Tilda-juttuihin, ja tietysti ainakin yksi arkki jää itselle molemmista.-En kuulu Tilda-foorumiin enkä blogeihin, enkä aio liittyäkkään, koska aika ei riitä semmoseen aktiivisuuteen. Mutta saa mulle toki silti vinkkejäkin näistä antaa, mitään Tilda-juttujahan en oo vielä ehtinyt ees tehdä, eli täysin untuvikko olen vielä tässä lajissa-into tosin on kova!

3 kommenttia:

sea kirjoitti...

Mulla olis tildajuttuja myytävänä huuto.netissä jos sua kiinnostaa. Itse en oikein keksi noille käyttöä, ovat liian imeliä mun makuun. Jotkut tildajutut on ihan söpöjä. :)

nirppu kirjoitti...

Hei!! Mulla olis niitä taloja neljä arkkia, jos kiinnostaa vaihtaa : )

Laita viestiä mun sähköpostiin: nirppu 98 @ gmail. com (ilman välilyöntejä).

Nannuli kirjoitti...

Laitanpa titta siulle sähköpostia kohtapuoleen, vaihdossa olisi hääarkki ja laukkuarkki