lauantaina, huhtikuuta 26, 2008

Pitkästä aikaa vähän esille taas tehtyjä touhuja. Jotenki nykyään aika menee niin sikamaista vauhtia, etä meikäläinen ei millään meinaa ehtiä mitään. Tytöillä on mielenkiintonen vaihe menossa; Ronja pikkuhiöjaa siirtyy yksiin päikkiksiin päivässä-vaihtelevalla menestyksellä, ja yöt on levottomia kanssa-kai on hampaita tulossa. Viivi taas uhmailee ihan tunteella...

Ite taas oon kaivanut rullaluistimet esiin, ja eilen tein mielestäni henkilökohtasen urotyön: Luistelin Keravalta tähän himaan! (siis Korsoon) :) Vitsit et on makee tunne olla luistimilla, kun on taas saanut tuntuman siihen touhuun.

Vartin yli kymmenen tulee mun kyyti Kirkkonummelle, oon menossa sinne askartelu-tapaamiseeen. Tytöt lähti tuossa äsken jo Markon kanssa mummolaan, ja mä tässä hohhailen kun on outoo olla yksin kotona...

No mutta nyt niitä kuvia, paljon ei oo, kun paljon ei oo jaksanut, mutta kuitenkin. Tässä:

"Joy":



Ja sitten pari ihan normi-korttia:





Hellin ja Lupsakan boksia oon pikkuhiljalleen näprännyt kanssa, ja yksi murheenkryyni ATC:kin on kuvaamatta, kun ei suostu onnistumaan kuvissa. Muta niistä vaikka ens kerralla. Nyt se on moro. :)

Ei kommentteja: