tiistaina, helmikuuta 12, 2008

Viime aikojen valmistuneet kortit.

Kauheesti ei ole syntynyt kun tässä on tosiaan ollut kaikkea:Mm. reissu Mikkeliin ja sieltä jälkikasvulle tuliaisina viikon kestänyt mahatauti -se surullisen kuuluisa Noro-virus vissiin :(Tässä oon viime aikoina myöskin aika melkosta tahtia tehnyt leimakuva-vaihtoja ihmisten kanssa, ja osallistunut pariin vaihtokuoreenkin, mutta niistä lisää seuraavassa postauksessa.

Nyt siis kortteja:

Tää on yks mun suosikeista, mun mielestä aika ylellisen näkönen...
Kaivelin leimakuva-boksin pohjalta siellä ainakin vuoden lojuneen kuvan ja rakensin sen ympärille tän kortin. Pääsin testaamaan tässä samalla tätä mun suht uutta isoa kiemura-leimasinta. Värit heittää jonkun verran, tai ovat jotenkin syvemmät oikeesti, tuo ruskea chalks-pohja näyttää semmoselle mokkanahalle jotenkin tosi pehmeelle, Nuo kukat ovat peräsin Crafticasta, ja tään kortin kun olin tehny nii kävin kattoo, eikä niitä sillon ainakaan siellä enää ollut :(
Tuo korttimuoto muutes...Siinähän kävi niin että huutiksesta hommasin nuo, ja epähuomiossa kuvittelin saavani sitä tavallista, mutta sepä olikin tätä :D Mutta oon tähän virheeseeni TOSI tyytyväinen, ihanaa vaihtelua tää malli, saa kivasti aseteltua vähän erilailla.

Tää leimakuva on niitä Distress Ink-testailuja :) Tuli vähän synkkä ja ainakin jonkun tekstin tuohon vielä lisään. Värit heittää taas pikkusen, nauha on puhtaan valkea oikeesti.


Sitten taasen piäsiäistä. Ja vaihdossa saatu Magnolia-kuva tuunattuna pääsiäis-aiheiseksi ;) Leimakuva on muuten väritetty normi puuväreillä ja sitten hangattu sillä tärpätillä.


Ja toinen pääsiäiskortti. Tässä taustaan on käytetty toista mun suht uutta huutis-hankintaani. Tuo teksti on ite tehty, ja piste-ympyrä leimasintakin pääsin käyttämään (on muuten aika näppärä!)


Sitten vielä tämmönen. Tää ei onnistunut ollenkaan, vaan taas visio hävis tehdessä jonnekkin... Jotenkin tosi sekava, laitan purkuun.

Sittwn vielä Magnoliaa tähän muotoon taivutettuna. Peruskortti,. Rakastan noita bling bling-lumihiutaleita. :)

Ei kommentteja: