keskiviikkona, tammikuuta 30, 2008

säröjä.

Eilen innostuin näyttö-shoppailemaan Finnstamperissa (verrattavissa ikkuna-shoppailuun, eli tämä shoppailun laji ei heti sillä hetkellä tuota rahanmenoa). Sieltä sitten harhailin blogin puolelle ja piti kokeilla, että saako tuolla mun Glossy Accentilla tuota säröilyä aikaiseksi, minkä Sari on tehnyt kohojauheella. Vastaus kuuluu siis että saa. Peitin eilen illalla tään alapuolella olevan kortin kuvan Glossylla, ja aamulla löin pakkaseen. Myöhemmin päivällä muistaessani nappasin sen ja taivuttelin, ja hyvin säröili! Sitten kortia tehessäni revin reunat ja hiersin niihin ja säröihin vielä leimaväriä.
Tään kortin nuo punaset koristeet on muuten uskokaa tai älkää-kakkupaperin reunoista peräsin. Paperi on aluksi tuputeltu musteella meikkisienen kanssa ja päälle on sormella hierottu Rub Ons:a, joka toi upeesti nuo kohokuviot paperin pinnasta esiin!-Harmi ettei näy kuvassa...

Kaikkiin systeemeihin oon kortissa ihan tyytyväinen, mutta kokonaisuus ei toimi. Mulla on joku hiano idea olevinaan päässä, mutta en nyt saa sitä pihalle tuohon korttiin niinku mitenkään, vaikka oon värkännyt ja värkännyt tuon kanssa. Hullummaksi menee vaan kokoajan... :D Nyt luovutan, ja katon huomenna tai joku muu päivä tuon kortin uudestaan. Ainakin osa tavarasta lähtee tuosta mäkeen.

Sitten tämmönen, joka valmistu täysin vaivatta tuossa tuota murheenkryyniä vääntäessä.Nyt alkaa juutinauhan kiinnityskin sujua :)

2 kommenttia:

Kaisuliina kirjoitti...

Tää pupu kortti on ihana!
Laitatko sähkäpostiin mulle vielä sun osoitteen.

Heli R kirjoitti...

Mielellään otan vastaan leimakuvia. Laitan sinulle sähköpostia!