torstaina, joulukuuta 13, 2007

Nukkis-InSPiraATiotA

Nyt ei taas tänään(kään) olr valmistunut mitään, kun kiikityin nettiin jumiin, välissä vaan katoin Top Gearin isännän kanssa, oon siihen niin kiikissä, että oon käskenyt isännän repiä mut aksarteluista vaikka väkisin siksi aikaa telkkarin ääreen. (oon aina lemppari-ohjelmien alkaessa tekemässä jotain "TOSI tärkeetä" ja millään en malttas irtaantua, mutta oon aina tosi häpi-häpi-zoi-zoi kun oon asettunu sohvalle rötköttämään ihan reporankana ja kattomaan lempparijuttua.-Askartelutkin vaan tykkää kun välillä ottaa breikkiä. :)



Sariannan ihan mielettömään blogiin siis kiikityin niin, että kun nyt oon päättänyt että klo 00.00 menee tää äityli petiin, niin täällä hillutaan (taas) vieläkin, -ja huomenna päivällä taas väsyttää...



No mutta, tuo blogi oli ihan LOISTAVA löytö, ihan mieletön! Nyt vaan vaivaa kauhee vimma toteuttaa tuolta kaikkia IHANIA ideoita niin että varmaan en nuku moneen tuntiin vaikka sänkyyn kohta meenkin...päässä pyörii vaan toinen toistaan loistavampia ideoita jalostumassa...



Toinen inspis-blogi on Wooperilla, huomaatte kun kattelette siellä vähän ympärillenne. :)



Kolmas mieletön vielä, on Pippurinen !



Ja yks ihana mainittakoon kanssa vielä, eli Nallum!



Ja kyllähän netissä on mieletön määrä kaikkia ihania ja taitavien tekijöiden nukkiksia ja muita mini-juttuja, -niinkun muitakin, mutta nää kaikista eniten kolahtaa muhun.



Tykkän noissa tuosta mielikuvituksen rikkaudesta, jota noihin on käytetty, ja hassuista satu-jutuista, keijuista, öhkö-mönkiäisistä ja tontuista. Kyllä tämä maailma musta on sen verran karu paikka että ihanaa vaan jos sitä jollain saa ees hetkiseksi kevennettyä, ja haluaisin muksuillekkin raottaa ja tarjota esiin tuota tuommosta satumaailmaa, kuhan pikkusen kasvavat.-Ja noita blogeja lueskellessa tuskin maltan odottaa että ovat sen verran isoja että voidaan lueskella Terho-tontun seikkailuja yhessä yms.. :D -Tää ilmiö on muutenkin jännä---esim. mun vanhoista Sinä Osaat-lehdistä oon jo katellut ohjeita ylös sillä silmällä että kunhan Viivi vähän kasvaa...

Mutta näihin tunnelmiin, kauniita NukkuMatin satuhiekkaisiaunia, ja ensi kerran taas ehkä jo tekeleitäkin esittelyssä. ;)

Ei kommentteja: