torstaina, marraskuuta 15, 2007

Nonii, nyt vähän lisää taas näitä mun pikkuleimasimia:

Eli tekstejä ja pari muuta löytyy tästä, tänne on asettunut tää mun aika feivörit pusu-leimasin kanssa. Sori suttuset ja huonot kuvat, mutta keinovalon kourissa täällä kuvaillaan iltasin kun mussukat nukkuu, ja nuo kuluneet CD koteloidenn kannet ei yhtään paranna näkyvyyttä, kuten ei tuo Tiimarin halpismustekkaan, jota sain kulutettua näihin (leimatyyny oli amottomasti liian pieni oikeen millekkään leimalle ja tässä vaiheessa jo ihan finaalissa).

Laitan selvyyden vuoksi tekstit vielä tähän, eli " Hurraa! Hurraa! Hurraa! (yks hurraa on leikattu irti, joten voi myös hurrailla vaan sillä). "Onnea uuteen kotiin" (Onnea teksti leikattu irti, eli toimii kuten edellä). "Kihlaparille". Ja " Halaus".



Sitten "koukerot" nimekkeellä kulkeva kotelo:



Ja joulu-kotelo:



Sitten mun "isot" kirjailet(ei ne nyt NIIN isot ole, mutta isommat kun ne mun toiset, eli pienet kuitenki :D ):



Tässä siis ne pienet:




Tänään kävin muuten Sinellissä Magnolia-apajilla minäkin, joten olen uusien magnolioitten onnellinen omistaja! Laitan niistä kuvat heti kun ehdin, ehkä jo tänään jos hyvin käy, ja maltan :D

Ei kommentteja: