torstaina, marraskuuta 08, 2007

Kortteilua ja lahjakoru

Juu...tässä välillä on syntynyt ihan valmiita tekeleitäkin, vaikkei niitä ole ehtinyt aikasemmin tänne päivitelläkkään. Mutta tässä näitä nyt sitte olis:

Heh, taas vaihteeksi Toreadia! Tuo tagi on peräsin muuten Tiimarista, siellä on noita kullan sävyisenäkin, musta ovat aika kivoja. Tausta on muuten leimattu mun pienen pienellä havuleimalla, vihreellä, ja embossattu päälle läpinäkyvällä. Peikko on saanu Sticklesistä vähän blingblingiä päälleen, mutta se ei taas näy kuvassa.-Ja oon muuten aika tyhmästi leikannu tuon kuvan...



Kaverin synttäreillä olin eilen, ja viemisinä mulla oli tämmönen (iso rusettinauha keskellä oli vaan pitämässä pakettia kasassa, kun kortin sisälle oli piilotettuna lahja). Tuohon nauhaan sain muuten tuon mustan syntymään käryyttämällä sitä nauhaa sytkärillä (musta on kiva efekti, teistä en tiiä :D ). Kortin lemmikin kuva on leimattu distressillä, embossattu läpinäkyvällä ja laitettu vielä tuota 3 d lakkaa päälle päätteeks. Tagin kiemurapaperiin sain vähän eloo hieromalla kohokuvioihin ja vähän muuallekkin leimamustetta.

Ite paketti on tuossa vieressä, eli tein tuommosen simppelin kaulakorun, reenasin samalla lukon vääntämistä ite ja tuota nauhan (siis tuon leveen-mitä tuo nyt oli nimeltään...?!) käyttöä koruissa. Oon ite tuotokseeni tosi tytyväinen, ja itelle aion väsätä kanssa jonkun samantyyppisen.Värit kuvassa muuten heittää taas enemmän kun laki sallii... Idean sain muuten jonkun blogista...oottakees...täältä.


Sitten muuten keskeneräisiä! Eli olen vihdoin kaivanut ne sukan tekeleet taas esille ja kyllä ne pikkuhiljaa syntyy. Hitaasti, mutta kuitenkin.


Yritin yks yö ihan yliväsyneenä vääntää miehekästä isänpäiväkorttia meijän isukille ja varmaan jo arvaatte mimmonen sillon on lopputulos...?-Aivan, juuri niin: aivan kamala!!! YÄK, tää on jo revitty roskiin, hyödyllisten osien irrotuksen jälkeen :D Uusi ja mieleinen on muuten jo valmis, mutta julkistetaan vasta ko. päivän ohi mentyä ;)


Ja joulukorttia taasen, ja samalla tutulla teemalla...


Sitten siitä uudesta sikapossuleimasta se kortti, minkä ideasta mainitsinkin. Eli leikkasin väritetyn kuvan rajojaan myöten irti, niin että jätin ne leiman alareunaan kuuluvat sydämmet pois. Sitten valitsin taustaksi ite vääntämäni kierrätyspaperin, ja leimasin sikin sokin samalla leimalla siihen otseja, yritin ettei niihinkään kovin moneen tulisi ne sytämmet kuvaan mukaan. Sitten vaan se väritetty kuva haluttuun kohtaan taustaa kohoteipin paloilla kiinni.
Ite korttipohjaan embossasin muutaman ite kirjotetun nöf nöff:n, mutta lisäsin jälkikäteen vielä mustalla tussilla niitä röhkäsyjä...Mitäs muuta...Tuo nauha ja solki ovat peräsin siitä valmis-korttisetistä, mistä oon tuunaillu kortteja ittelleni mieleiseksi, (se ylempi lemmikkikorttikin on niitä) Solki oli ankeen rusehtavan värinen, niin väritin sen mustaksi tussilla ja lisäsin strassit. Tähän soleksi olis käynyt säilykepurkin semmonen klipsi kanssa varmaan tosi hyvin, olis vaan värittäny Peelseillä.


Sitten lautasliina-joulukortti. Eli tuo kuva on lautasliinasta peräsin. Liimasin sen liinan kontakstimuoville kun sitä sattu olee käsillä, ja leikkasin halutun kuvan irti. Sit vaan tekstipaperi mukaan ja kaksipuoleisella teipillä koko hoito kiinni. Taas leimavärillä värjättyä pitsiä mukaan, feikkiompelupistoja tussilla, bling blingiä mukaan strasseilla ja kimalleliimalla ja "he on hiinä"!



En muista onko tän kortin aiemmasta versiosta jo kuva täällä, mutta tässä tämä nyt kuitenkin. Ei oo oikeen mun maun mukanen, liian paljon kaikkea, mutta nyt on tämmönenkin sitten kokeiltu.




Sitten taas yksi päivityksen saanut kortti. Edellinen versio tästä löytyy jostain vanhemmasta postauksesta, jos haluutte käydä kattoo. Nyt mä oon tähän tyytyväinen. :)

3 kommenttia:

mari kirjoitti...

Kivan näköisiä peikko kortteja teet :)

Titta kirjoitti...

Kiits kiits :) Tuon leikkelyn voisi tehdä kauniimminki ku mitä oon näissä aiemmissa korteisa tehny:ongelmana oli lähinnä se että kohotaarroja mulla oli vaan 5 mm paksuusena, joten monta kerrosta ei näyttäny hyvälle. Nyt kun hurahdin noihin 3 d kuviin, niin hommasin kyllä 1 ja 2 mm tarroja, ja niitä tuleekin käytettyy tosi paljon ihan kaikkialle korteissa.3d kuvia tulee enemmän muuten jatkossa,oon kuolannu nyt ihan himona lisää Toreadeja ja Some bunnya ja Moreheadejä :D

Teija kirjoitti...

Ihania kortteja. Miekii oon kissaihmisiä ja rakastan koruja. Muutakin kivaa puuhailen, jos kiinnostaa, niin käy tutustumassa:
http://www.monetjobit.net