sunnuntaina, marraskuuta 18, 2007

-"Miksi ihmeessä meidän nyt piti tähän kuvattavaksi tulla? Kyllä sinä tiedät että minä en yhtään tykkää olla kameran tällä puolella..."

-"Seisot nyt siinä vaan ja hymyilet kun pyydetään, ei tässä kauan mene."



..."NONIIN JA SANOKAA MUIKKKU!"
*-*murahtelee itsekseen* kas kun ei silakka..."



-" Noniin, katsos nyt kun tuli ihan hyvä kuva heti kun lakkasit murisemasta.Ja pitäähä nyt kunnon esittelykuva olla, että ihmiset oppii tuntemaan. "



-"Eli me ollaan nyt ne uudet tulokkaat täällä. Titta pelasti meidät mukaansa yhen kirpparin laatikosta parilla eurolla... Siis miettikää nyt mitä nallekauppaa! Siellä tökötettiin minä ja tämä minun oma Köriläskarhuni, yhdessä parinkymmenen muun nallen ja koiran kanssa samassa laatikossa. -Nii-in, KOIRIA, samassa laatikossa..!

-"Titta kävi jo pari viikkoa sitten meitä kattomassa ja kovasti vilkuteltiin sille, mutta ei se sillon meitä oikeen tuntunut huomaavan...Mutta tänään sitten tuli tämä muutto eteen."

-"...Ainii, sitähän minä olinkin sanomassa, että niin on hassusti kuulkaa asiat, että kun tämä meijän muutto tuli niin nopeella höngällä eteen, niin ei kukaan ole ehtinyt edes nimiä miettiä! Kaikki muukin on ihan levällään vielä, mutta minä en kyllä kestä tätä nimettömän oloa... "

* pyyhkäisee tassulla silmäkulmaa *

-" Titta yritti parhaansa mukaan ehdotella jotain, mutta ei ne oikein tuntuneet sopivilta... Kysyi se Titta siltä sen omalta köriläältäänkin, mutta siltä nyt ei tullut mitään rakentavaa..."

-" Kehtasi ehdottaa että Öhkö ja Möhkö! - Ja siis niin, että Minä olisin Öhkö! MINÄ? ÖHKÖ?!Että millähän perusteella, kysynpä vaan... Enhän Minä edes näytä Öhköltä! "

*punastuu ja menee hämilleen *

-"Tai siis enhän...? Kun Öhköhän näyttää, niinkun...tuota...no, kyllä te tiedätte. Mutta kuitenkin; Öhkö on Öhkö, -kuka tuo Öhkö nyt sittten lieneekään, ja Minä olen Minä. Piste."

-"Se nimi nyt on kuitenkin saatava niin minulle kuin tälle omalle Karvaturilaallekkin, ja Titta lupasi keksiä jotain kivaa ylläriä kahdelle parhaalle idealle."

- "Minäpä kerron pohjustukseksi nyt vähän ensin itsestäni ja sitten tuosta omasta Nallukastani, niin vältytään tuommoisilta ikäviltä Erittäin Epäsopivilta ehdotuksilta..."

-*murahtaa* "Kyllä minä nyt ehkä kuitenkin osaan jo itseni esitellä..."

-"No, ihan niinkun haluat, mutta minä ensin... "

-"Eli minä olen tämmöinen en enää mikään tytönhupakon iässä oleva karhuleidi, pidän käsitöistä, lukemisesta, ruuanlaitosta ja puutarhatöistä. Lapsia meillä ei ole, mutta ollaan tässä tuon oman Karvakuonolaisen kanssa puhuttu vähän että jos..."

-" Top tykkänään mamma, se sovittiin jo ettei siitä vielä puhuta."

-" Hupsis! Ihan meinasi livahtaa...Hmm...mihinkäs minä jäinkään...?"

-" No kyllä ne sinut jo tuntee ihan niin hyvin kun on tarvis. Eli Minun vuoro. Odottakaas tovi... Niin no... Minä nyt olen tämmönen normaali, keski-ikäinen nalle. Tykkään touhuta käsilläni kaikkea, rakennella, korjata ja sen semmoista, telkkua tulee myöskin seurattua... Siinäpä kai ne oleellisimmat".

******************************

Nyt tähän väliin sanon minä kun tuo leidikin nyt vähän hiljeni, että laittakaa vastausten mukaan joku blogiosoite tai muu mistä saan teidät kiinni, että jos se juuri Sinun on se voittava ehdotus niin saan pyydettyä osoitteen mihin sitä ylläriä sitten postittelen. :)

*****************************
-" Huh huh, onneksi ne kuvaukset on nyt ohi, ei sitä semmoista ikihymyä tämmöinen raavas nalle kauan jaksa pinnistää..."

-"Höh, ajattelin tähän meijän löydettyyn hyllynrotiskoon niitä uusia hyllyjä alkaa suunnittelemaan, mutta eihän tähän mitään voi, kun täällähän on näitä Titan helmiä!" *rapsuttaa korvan taustaan*



-"No, pitää patistaa Tittaa siivouspuuhiin ennekun menee meille sitä balsaa ja muuta tarviketta ostamaan näihin rakennuspuuhiin...

-*virnistää* "Ja eihän tässä mikään hätä ole aloittaa tätä remppaa kun onhan meillä se nojatuoli, ja siitä meidän vitriinin kolosta on hyvät näkymät Titan ja sen Titan körilään telkkuun..."

-"IHANAA!!!"

-" No mikähän sille nyt tuli..?"

-" Katso Kultsi kun löysin tämmösen ihanan! Titta on hommannut mulle ihanan käsityökassin, ja mikä parasta, tämä on täynnä lankoja ja villoja ja parit puikotkin löytyy..."


-"Juu... Pitää muistaa sanoo Titalle sitten että niillä remppatarvikeilla ei TODELLAKAAN ole mikään kiire..."

*jää myhäilemään*

4 kommenttia:

lehtipollo kirjoitti...

Reima ja Helmihän ne siinä selvästi :)

Kaisa kirjoitti...

Heh! Olipas hauska nalletarina :) Tuli ihan hymy huulille.. Onhan heille nimi keksittävä.. hmmm... raks raks raksuttaa ;)
tässä mun ehrotus:

Pena ja Sanelma (tai sitten vaikka Pirre..) :D Ne tuli ekana mieleen :D

T:Kaisa

Raisa kirjoitti...

Hmm.... Niilo ja Ruusa?

taru76 kirjoitti...

Helli ja lupsakka. Helli ollen naaraskarhu ja lupsakka se luotettava miespuolinen.