keskiviikkona, lokakuuta 31, 2007

Minä ja 1:12-maailma

Juuh...nyt siinä sitten kävi niin, että vaikka mä kuin olen haudannut ja haudannut tuota mineilyä ja yrittänyt lykätä kauemmas,että sitten kun olisi aikaa enemmän...-Niin
EI...Se vaani salakavalasti Jumbon Kirjatorin pöydällä ja hyökkäsi armotta kimppuun heti kun sormet hipas tuota Vivianne Boultonin (meniköhän tuo nyt oikein...?) Nukkekotikirjaa.
Se aikoinaan alotettu vauvaboksi täällä sai kukkien kasteluvedet niskaansa niin monta kertaa että laitoin sen ikuiseen lepoon-ja olihan se sänkyviritelmä aika huvittavakin*hihhihhii...*
Mutta nyt on kaavat ja kaikkee ja oon jo alotellukkin...mutta niistä lisää kun on kuvallistakin matskua siitä projektista. ;)


Sen sijaan tämmösistä on jo kuvat, nää on kanssa ideoitu tuosta kirjasta, ja kesken niinku näkyy...
Aika ylpee olen vaikkei nuo kummosia olekkaan. Mä nimittäin kuulun niihin ihmisisiin joille ei ole suotu piirtämisen ja muotoilun jaloa taitoa...
Ylläolevasta kasaantuu talouspaperirullateline paperineen päivineen-tosi pitänee tuo paperi vielä vaihtaa ja keskenhän se on tuo vielä muutenki.
Ja yllätys-yllätys että lankakeriä, villapalleroita, neulepuikkoja ja lankakassi piti saada vääntää :)
Ja tässä se hys-hys alotteilla...joko selvisi mikä se on syntymässä? ;)
Sitten yksi Tiimarin valmispaketista tehty ja tuunattu kortti-kun oli vähän laimee mun makuun. Huono kuva taas, mutta kestäkää ja uskokaa ja toivokaa että on luonnossa nätimpi...oikeesti! :D
Mutta nyt unta palloon, ja lisää ens kerralla! Muistakaahan laitella hyvää kiertämään!

Ei kommentteja: