keskiviikkona, huhtikuuta 18, 2007

Kvaak Kvaak!

Oltiin maanantaina ulkoilemassa Viivin kanssa oikeen pitkän kaavan mukaan (taas äitin kropan mukaan liian pitkän) ja reissun varrelta löyty sulamisvesilätäkkö, semmonen suunilleen 30 senttiä vettä syvimmillään sisältävä kahluulampi... Olin menossa ihan nätisti sen ohi kävelytietä pitkin, kun syrjäsilmällä katoin että siellähän liikkuu jotain! No... vankkurit ympäri ja lähemmäs kattomaan... Ja totesin että sammakoita! Varmaan reilusti yli kakskymmentä sammakkoo, ja kurnutus sen mukanen :D Siinä oli varmaan lämpöstä vettä ja ne oli kokoontuneet suvunjatkamistouhuihin. Napsasin muutaman kuvan, suurin osa ei onnistuneet,vaan kuvattavat ehtivät loikkia matkoihinsa tai suklasivat upoksiin kameran silmää karkuu , ymmärtäähän tuon, miettikää ite että tuossa tilanteessa tämmönen hullu naishminen alkaa vainota kameran kanssa, karkuunhan se ensimmäinen ajatus varmaan on. ;)

**********************************

Tänään oon vihdoin ja viimein saanu pikkusen eteenpäin tuota roomboxia, siis todellakin PIKKUSEN, mutta kuitenki. Hommaa tässä kyllä riittää vielä vaikka kuin, mutta pikkuhiljaa alkaa tää ripitilli-systeemi avautua mullekkin.


Ainii, eilen käytiinki jo ostamassa mulle niitä yrttien siemeniä. 9 eri sortimenttia mä laskin että pussukoita kerty mukaan. Että kohta vois alkaa kylvötouhut! Samalla reissulla käytiin valmistelemassa meijän parvekkeelle rallit (eli ne puuritilät), nyt ne on sitten sahattu sopivan mittasiks paloiksi, pitää vaan vielä pestä ennenku tuo niitä tänne päähän. Toinen ilon aihe valmistu kanssa samalla kertaa; mun taimipöytä. Ihan karusti pistettiin yks vanha lundian hylly paloiks, että saatiin siitä mulle sopivan kapea taimikasvatuspöytä makkariin. -Ja hyvä muuten tuli , tosin liian korkea, mutta antaa viikonloppuna sahan vähän laulaa nii sehän on sillä korjattu.

Ei kommentteja: